Slicer bosch mas 9501 recensioner

I lager och i hemmafält finns det ofta behov av att skära något i fulla, tunna skivor. Detta beror främst på korv, ost och bröd, men det kan användas att skivan används och för enskilda ändamål, till exempel för att skära grönsaker eller frukt när vi vill ha dem i konstruktion av tunna skivor.

I förhållande till vad jag tänker klippa på en skiva är den försedd med ett professionellt blad - bra eller räfflat. De räfflade uppgifterna är för att skära bröd, vilket gör att det lätt kan "bita" i sin konstruktion och säkerställer jämna skivor, även när du skär ett mjukt, färskt bröd. När det gäller pålägg eller ost, bryr vi oss om höga, till och med skivor som skärs snabbt och utan särskild ansträngning. För den här artikeln använder vi en skiva med en lätt, men mycket allvarlig kant, som perfekt klarar av friska och mycket svåra pålägg och ost.

Green Barley Plus

Maga 310p skivmaskin är en specifik skärmaskin, rekommenderas speciellt för gastronomirum och butiker. Det anställs av tillverkaren på grund av dess nära höga styrka och hanteringsförmåga. Tack vare dessa funktioner kan alla, efter den första utbildningen inom arbetshälsa och fält, gå med i en bok med en skiva och servera våra klienter med pålägg eller ostar skurna i specifika skivor. Skivare av starka varumärken tillåter en hel del skärning av ett stort antal pålägg eller ost, med lite arbetskraft och anställdas motstånd. En sådan skiva i butiken gör att du avsevärt sparar tid som sedan spenderades på att skära produkter i skivor. Dessutom låter skivorna, tack vare skivans justerbara tjocklek, dig att skära en tjock, jämn skiva, eller skära korven i tunna, nästan genomskinliga skivor, när den sista ställs som bevis för rå skinkor, som definitivt äts i skivor med mjukpapper.